Για να καταθέσετε στο λογαριασμό σας, πηγαίνετε στη σελίδα Κατάθεση από το μενού Λογαριασμός, από όπου μπορείτε να επιλέξετε την επιθυμητή μέθοδο κατάθεσης. Αν έχετε επιλέξει την κάρτα σας ως μέθοδο πληρωμής, θα χρειαστεί να εισαγάγετε τον κωδικό ασφαλείας της κάρτας σας, γνωστό ως CV2 (τα τρία τελευταία ψηφία στα δεξιά της πίσω όψης της κάρτας σας) και ύστερα να εγκρίνετε την συναλλαγή ακολουθώντας τις οδηγίες στο αναδυόμενο από την τράπεζά σας παράθυρο ή με sms στο κινητό σας. Αν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την κατάθεσή σας, παρακαλούμε δείτε την ενότητα Αποτυχία κατάθεσης με κάρτα για περισσότερες πληροφορίες.

Εισαγωγή ορίων κατάθεσης

Για να ορίσετε ή να αλλάξετε τα όρια καταθέσεών σας, πρέπει να πάτε στην ενότητα «Υπεύθυνος Στοιχηματισμός» από το μενού Λογαριασμός, από όπου μπορείτε να ορίσετε ένα ανώτατο όριο καταθέσεων ανά ημέρα, εβδομάδα ή μήνα.

Πόσος χρόνος χρειάζεται ώστε να αλλάξουν τα όρια μου;

Η μείωση των ορίων είναι άμεση, ενώ όταν αυξάνετε τα όρια, τα νέα όρια ισχύουν ύστερα από 7 ημέρες.

Όπως οι τράπεζες και άλλοι πάροχοι τυχερών παιχνιδιών, βρισκόμαστε σε στενή συνεργασία με τις Αρχές, ώστε να προστατεύσουμε τους πελάτες μας και να εξασφαλίσουμε οτι οι υπηρεσίες μας δεν προκαλούν ζημία.

Αποτυχία κατάθεσης με κάρτα

Η πληρωμή με κάρτα μπορεί να αποτύχει για διάφορους λόγους συμπεριλαμβανομένων της απουσίας ή προσωρινής διακοπής της σύνδεσης στο διαδίκτυο, των ενεργών τειχών προστασίας δικτύου ή οποιουδήποτε αποκλεισμού αναδυόμενων παραθύρων και ανακατευθύνσεων. Στην πλειοψηφία τους οι δυσκολίες κατά την κατάθεση επιλύονται με έναν από τους παρακάτω απλούς τρόπους:

  • Ενημέρωση browser
  • Εκκαθάριση ιστορικού περιήγησης και άλλων δεδομένων ιστότοπου.
  • Εναλλαγή δικτύου μεταξύ οικιακού δικτύου (wi-fi) και δικτύου κινητής τηλεφωνίας (3g, 4g, 5g, LTE, κτλ.)

Σε ορισμένες περιπτώσεις ίσως χρειαστεί να αλλάξετε browser ή συσκευή. Αποφύγετε να δοκιμάσετε να ξανακαταθέσετε όσο εκκρεμεί η επικύρωση της προηγούμενης σας κατάθεσης, καθώς και όταν υπάρχει εκκρεμής ανάληψη ή ταυτοποίηση SOW/SOF.

Αποτυχία πληρωμής

Στις περισσότερες περιπτώσεις η κατάθεση απορρίπτεται από την πλευρά του παρόχου της μεθόδου πληρωμής και το πρόβλημα μπορεί να επιλυθεί εύκολα. Δοκιμάστε τα παρακάτω:

  • Είναι τα στοιχεία της μεθόδου πληρωμής σας σωστά; Μπορείτε να δείτε και να επεξεργαστείτε τις πληροφορίες της μεθόδου πληρωμής σας μέσω της σελίδας των καταθέσεων.
  • Εισάγετε σωστό κωδικό ασφαλείας της κάρτας (CV2); Ο κωδικός CV2 αποτελείται από τα τρία τελευταία ψηφία της γραμμής υπογραφής κατόχου στην πίσω όψη της κάρτας σας.

Για λόγους που δεν υπόκεινται στον έλεγχό μας, κάποιοι εκδότες καρτών ενδέχεται να μπλοκάρουν συναλλαγές με στοιχηματικές εταιρίες ή παρόχους τυχερών παιχνιδιών. Σε αυτήν την περίπτωση σας συμβουλεύουμε να επικοινωνήσετε με τον εκδότη της κάρτας.

Μπορώ να διαγράψω μια κάρτα (κλοπή, απώλεια κτλ.);

Ναι, είναι δυνατόν να διαγράψετε μια καταχωρημένη κάρτα στέλνοντας το αίτημά σας μέσω e-mail στο cs@betrebels.com. Απαιτούνται 12 έως 36 ώρες ώστε να γίνει η ενημέρωση στοιχείων. Συνεπώς, συνίσταται να περιμένετε αυτό το χρονικό διάστημα μετά την επιβεβαίωση της διαγραφής της κάρτας, πριν προβείτε σε νέα κατάθεση ή ανάληψη με την ίδια μέθοδο.

Σε τι νόμισμα μπορώ να φορτώσω το λογαριασμό μου;

Το μοναδικό νόμισμα στο οποίο μπορείτε να καταθέσετε είναι εκείνο το οποίο καθορίσατε κατά την εγγραφή σας. Το νόμισμα του στοιχηματικού σας λογαριασμού δεν μπορεί να αλλάξει μετά την ενεργοποίησή του. Τα διαθέσιμα νομίσματα είναι τα εξής: Ευρώ, Δολάριο ΗΠΑ, Δολάριο Καναδά, Ελβετικό Φράγκο, Ρουπία Ινδίας.

Χρόνος επεξεργασίας πληρωμών

Η πίστωση των πληρωμών είναι άμεση. Αν η επικύρωση της πληρωμής καθυστερήσει, είναι πιθανό οτι θα αποτύχει. Σε αυτήν την περίπτωση, εντός χρονικού διαστήματος που ποικίλλει μεταξύ 20 και 60 λεπτών, η πληρωμή θα ακυρωθεί. Οι πληρωμές με Trustly μπορεί να καθυστερήσουν περισσότερο ανάλογα με την περίπτωση.


Σημείωση: Κανένα ποσό δε μεταφέρεται στην Rebels Gaming, πριν η συναλλαγή επικυρωθεί από το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα. Οποιαδήποτε εμφανής χρέωση στο λογαριασμό ή την κάρτα σας μετά την κατάθεση, θεωρείται δεσμευμένο ποσό και θα αποκαθίσταται από το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα όταν η απόπειρα κατάθεσης ακυρωθεί. Ο σχετικός χρόνος αναμονής δεν εξαρτάται από τη Rebels Gaming.

Loading